Houdt u ook zo van die vrolijkheid die de sfeervol gekleurde ranonkel brengt? Wij ook! Daarom hebben wij extra ons best gedaan om deze Perzische boterbloem tot in de kleinste details en perfectie in een mooie kunst ranonkeltak in cremekleur na te maken. Waar mag deze prins uit het Midden Oosten bij u de ruimte sfeervol opleuken?
We zullen u even voorstellen. De botanische naam van de Ranonkel is Ranunculus asiaticus en dat is niet voor niets. Ranunculus is namelijk afgeleid van het Latijnse woord ‘rana’ en betekent ‘kikker’. De Ranonkel is vanwege zijn aanwezigheid bij drassige gebieden voornoemd naar die andere waterliefhebber. Ook de boterbloem is lid van diezelfde familie.
Kijken voelen, beleven, alles mag bij deze prachtige crèmekleurige Ranonkel kunsttak want hierbij hebben wij ons uiterste best gedaan. Voel maar eens aan die prachtige natural touch en dry leave bloemblaadjes die als een rijke veelvoud uit de bedrieglijk kleine bloemknop komen. Net als het origineel zijn ook de blaadjes stuk voor stuk grillig uitgevoerd. Voor een nog realistischer effect bestaat de tak uit meerdere vertakkingen met bloemknoppen in diverse groeistadia.
Gaat u voor een romantisch verstild en brocante effect met een volle bos met meerdere kunst ranonkeltakken, valt u voor een verstild solo optreden of gaat u in de mix met een gemengd boeket? Waar u deze Perzische prins ook zet, hij zal onmiddellijk uw ruimte vol sfeer voorzien. Nu alleen nog de kikker kussen.
Kan ik mijn product eigenlijk ruilen? Zo ja, hoe werkt dat dan? Ik zou mijn plant graag eerst willen bekijken voordat ik ‘m koop, kan dat? En hebben jullie je producten op voorraad? Zomaar wat vragen die onze klanten ons geregeld stellen. Gelukkig hebben wij ook antwoorden! De meest gestelde vragen en onze antwoorden daarop hebben we hieronder verzameld. Heeft u zelf nog een waardevol antwoord of een tip die er nog niet tussenstaat? Deel het vooral met ons... we horen het graag!
Bestellen Betalen
Op welke wijze kan ik bestellen?
Via onze online webwinkel kunt het beste een bestelling plaatsen. Nadat u de gewenste producten in de winkelwagen hebt gedaan, gaat u via de oranje bestelknop naar de checkout pagina waar u achtereenvolgens het bezorgadres, factuuradres, verzendmethode...
Op welke wijze kan ik betalen?
U kunt bij Maxifleur op 3 manieren betalen: via de traditionele manier als een normale overschrijving via (tele)bankieren, middels een online betaling of u kunt pinnen in de showroom. In de webshop kunt u gebruikmaken van de meest gangbare betaalmethodes...
Hoe verwijder ik een product uit mijn winkelmandje?
Om een product uit uw winkelwagen te verwijderen klikt u op het winkelwagen icoontje, rechtsboven van elke pagina. Dan komt u overzicht van alle artikelen in uw winkelwagen tevoorschijn. Bij elk product ziet u een klein prullenbak icoontje staan. Wanneer...
Waar koop ik kunstplanten?
De mooiste natuurgetrouwe kunstplanten koopt u bij Maxifleur kunstplanten. Wij bieden een ruim assortiment kunstplanten aan zodat er voor ieder wat wils is.
Maxifleur is de specialist in kunstplanten! Wij hebben dan ook planten van hoogwaardige...
Bezorgen Afhalen
Wat is de levertijd?
De levertijd van de bestelling is deels afhankelijk van de grootte van de bestelling. Over het algemeen hebben wij de bestelling met 1 à 2 dagen verzendklaar. Telt u daar nog 1 à 2 dagen voor het transport en de bezorging bij op, dan...
Kan ik mijn pakket volgen?
Zodra we uw pakket gereed hebben voor verzending, ontvangt u een e-mail met tracking code.
Let op! Uw pakket is pas te volgen zodra het zijn eerste scan heeft gehad bij DPD.
Vanuit DPD krijgt u een mail met updates over uw zending. ...
Hoe worden de producten verstuurd?
Maxifleur besteedt veel aandacht aan de verzending van haar producten. In het algemeen worden de kunstplanten en kunstbomen eerst voor u gemodelleerd en daarna netjes verpakt in kartonnen dozen. Na ontvangst dient u de producten wellicht nog enigszins...
Kan ik mijn bestelling komen ophalen?
U kunt uw bestelling komen afhalen in de showroom in Aalsmeer. U ontvangt een mail van ons zodra uw bestelling klaar staat om af te halen.
Ons adres is: Rietwijkerdwarsweg 4 1432 JD Aalsmeer
Afhaal tijden van maandag t/m vrijdag: 09:00 - ...
Kan ik ook naar het buitenland versturen?
Ook internationale zendingen naar bijvoorbeeld België, Duitsland, Frankrijk en Engeland worden door Maxifleur gefaciliteerd. Grotere zendingen met meerdere dozen en/of maten boven 175 cm, worden doorgaans geleverd op een pallet.
Wordt er in het weekend geleverd?
Kleinere pakketten worden voor particulieren ook het in het weekend afgeleverd. Grotere en zakelijke leveringen vinden enkel op werkdagen plaats. Op zon- en feestdagen worden er geen leveringen gedaan.
Kan mijn bestelling op een ander adres worden afgeleverd?
Ja. Het is mogelijk uw bestelling op een ander adres te laten afleveren. Bijvoorbeeld bij u op het werk of omdat het een cadeau is voor iemand anders.
In het besteltraject kunt u, naast uw eigen adres, tevens een ander afleveradres opgeven. Ook kunt...
Wat zijn de bezorgkosten?
Afhankelijk van de gekozen verzendmethode wordt er in de checkout pagina de volgende verzendkosten berekend:
€ 0,00 indien u de bestelling komt afhalen bij ons in de showroom te Aalsmeer. € 0,00 voor bestellingen vanaf € 49.95- € 5,95 voor...
Retourneren Ruilen
Ik wil mijn product retourneren
Mocht u na ontvangst van een bestelling onverhoopt toch niet tevreden zijn, dan kunt u het product binnen 14 dagen retour zenden in de originele doos. Zorg ervoor dat de plant weer vastgebonden zit in de doos.
Hoe stuur ik (een deel van) mijn ...
Ik wil mijn product ruilen
Als u een of meerdere producten wilt omruilen, bijvoorbeeld omdat u juist een groter of kleiner exemplaar wilt, dan dient u het betreffende product eerst terug te sturen. Nadat wij deze in goede orde ontvangen hebben retourneren wij het aankoop bedrag...
Mijn product is beschadigd geleverd
Al doen wij er alles aan om uw product zorgvuldig te verpakken, kan het voorkomen dat het beschadigd bij u aankomt. U dient eventuele schade binnen 24 uur na ontvangst aan ons te melden. Wacht daar dus niet mee!
Let op dat u nog niets weggooit en maak...
Garantie Reparatie
Ik wil mijn product laten repareren
Het komt maar heel zelden voor dat we een product repareren. En als het al voorkomt dan zijn het vaak grotere, zakelijke projecten. En ook dan wordt een product eerder vervangen dan gerepareerd.
Een kunstplant of kunstboom is zo verfijnd nagemaakt dat...
Hoe lang heb ik garantie op mijn product?
U hebt recht op een goed product. In de wet staat dat een product deugdelijk moet zijn. U moet het product een bepaalde tijd op een normale manier kunnen gebruiken.
Als een product niet voldoet aan de verwachtingen, hoeft het nog geen ondeugdelijk product...
Aanvullende garantie op uv-producten
Buiten de normale wettelijke garantie geven wij extra garantie op onze uv-producten. Het is dus een aanvulling op de garantie die u volgens de wet al hebt. De garantie geldt alleen voor de kunststof delen van de plant. Wij garanderen dat deze gedurende...
Om de levensduur van uw kunstplanten te verlengen, raden wij aan om uw kunstplanten te onderhouden. Dit doet u door middel van de stoffige planten schoon te maken met een microvezel doekje, een vochtige, zachte doek of een plumeau en eventueel een reinigingsmiddel...
Stof uw bloemen regelmatig af met een antistatisch doekje of een vochtige, zachte doek. Neem de bladeren af met deze doek en het stof zal verdwijnen. Op deze manier geniet u zo lang mogelijk van uw prachtige kunstbloemen.